غرور Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps January 23, 2008 در گذشته باد نمی آید......سهراب سپهرینمی گذرمعبور می کنممنازگذشتهگذشته اماز این روستکه احساسغرورمی کنم Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps Comments Sepid said… خیلی قشنگه بامداد. کاش من هم همیشه این جرأت رو داشته باشم ... bamdad.m said… ممنون سپید.خواهی داشت
Comments
...