دارايي Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps June 12, 2006 سكوتتمام سرمايه ام بوددر يك كلامآن رابه تو بخشيدماكنونتوصاحب تمام سرمايه ام هستيدر يك كلام Get link Facebook X Pinterest Email Other Apps Comments Sepid said… سلام بامداد،این خیلی خیلی زیبا بود و پر از معنی؛اما کاش همه ی آدم هایی که در برابرشون سکوت می کنیم آن همه کلامی را که در سکوت ، نهفته است می شناختند:)شاد باشی دوست من bamdad.m said… مرسي سپيد.حق با شماست.اي كاشچنين بود
Comments
و پر از معنی؛
اما کاش همه ی آدم هایی که در برابرشون سکوت می کنیم آن همه کلامی را که در سکوت ، نهفته است می شناختند
:)شاد باشی دوست من
چنين بود