بله سپيد،ديدي وبلاگم مريض شده بود و همه اش هم تقصير اين گوگل بود!آخر من هم كه سواد مواد ندارم،بخصوص سواد كامپيوتر،خلاصه باز هم دست به دامن خاله ام شدم.مرسي خاله
بهار عزيز،والا من هم رياضي را ساده نمي انگارم،بخصوص رياضي زندگي را!اما در مورد روابط انساني قضيه كمي فرق مي كند.بستگي دارد چگونه به مسائل نگاه كنيم و تا چه حد
Comments
khod ra havaleh be mazi nemikonam
be alaveh ( + ) KHEYLI MOKHLESIM.
bizaman
با ریاضی و ماضیًٌٍ راضی نمی کنم
ما خیلی بیشتر ای عزیز
همه مثل شما ریاضی را ساده نمی انگارند.
همه اش هم تقصير اين گوگل بود!آخر
من هم كه سواد مواد ندارم،بخصوص سواد
كامپيوتر،خلاصه باز هم دست به دامن
خاله ام شدم.مرسي خاله
نمي انگارم،بخصوص رياضي زندگي را!اما
در مورد روابط انساني قضيه كمي فرق مي كند.بستگي دارد چگونه به مسائل
نگاه كنيم و تا چه حد