سلام اگر درست فهميده باشم ميشه يه دلتنگي رو هميشه تو شعرات ديد ولي زياد درگير نباش چون همه خاطرات خوب و بد همواره تو خاطر تو هستند شايد گاهي بايد زمين خورد تا قدر سرپا بودن رو دونست.
بله همینطور ست،از قدیم گفته بودند شاعران آینده را پیش بینی می کنند.من نه به پیش بینی آینده باور دارم،و نه ادعای شاعری،ولی این بار ظاهرا درست از آب درآمد!عجبا...این نوشته شما هم خیلی به دلم نشست،ممنون
Comments
اگر درست فهميده باشم ميشه يه دلتنگي رو هميشه تو شعرات ديد ولي زياد درگير نباش چون همه خاطرات خوب و بد همواره تو خاطر تو هستند شايد گاهي بايد زمين خورد تا قدر سرپا بودن رو دونست.
از ابراز نظر شما سپاسگزارم
ساعتی را
می ماند
که عقربه هایش خراب شده اند
صدای تیک تیکش می آید
و تنها وقتی که نشان می دهد
وقت
تنهایی است